2 תשובות
למה את עושה את זה?
אנונימי
תגיד את האמת... אין מה להיתבייש בזה שיש לך פלאפון מהדור הישן תאמין לי שעוד חודשיים לא ישימו כבר על הגלקסי 2 הזה
ירון