9 תשובות
אנונימית?
מה שפל את התרבות?
אני מסכימה איתך שהמוזיקה המזרחית גרועה ברמות
אבל את קוראת להם "השפל של התרבות" רק כי את לא אוהבת את המוזיקה?
מה שפל את התרבות?
אני מסכימה איתך שהמוזיקה המזרחית גרועה ברמות
אבל את קוראת להם "השפל של התרבות" רק כי את לא אוהבת את המוזיקה?
אנונימית
אף אחד לא אמר את זה ובתכלס לא כולם ככה, יש מלא שעושים כאלה דברים ולא רק מזרחיים אם זה ביכלל נכון.
למה הם השפל? תפרטי לי.
אני שונאת מוזיקה מזרחית אבל זה לא סיבה לקרוא להם שפל.
זאת לא סיבה לקרוא להם "השפל" כי הם מסלסלים ושרים מכוער
אם זאת הסיבה שאת קוראת להם ככה,
אנשים כמוך הם השפל.
רק אומרת.
אני שונאת מוזיקה מזרחית אבל זה לא סיבה לקרוא להם שפל.
זאת לא סיבה לקרוא להם "השפל" כי הם מסלסלים ושרים מכוער
אם זאת הסיבה שאת קוראת להם ככה,
אנשים כמוך הם השפל.
רק אומרת.
אנונימית
חחח ואוו. אני ממש לא בורה. אם כבר אפילו שעכשיו שהסברת את עצמך, את הבורה.
רק בגלל מילים, רק בגלל מוזיקה, את קוראת להם השפל?
עכשיו אני בטוחה.
את בעצמך השפל. לא הם.
חוץ מזה לא הפלתי עליך כלום.
כתבתי: "**אם** את חושבת שהם השפל בגלל הסיבה הזאת, את בעצמך השפל"
מכירה את המילה "אם"?
ועוד את קוראת לי בורה
רק בגלל מילים, רק בגלל מוזיקה, את קוראת להם השפל?
עכשיו אני בטוחה.
את בעצמך השפל. לא הם.
חוץ מזה לא הפלתי עליך כלום.
כתבתי: "**אם** את חושבת שהם השפל בגלל הסיבה הזאת, את בעצמך השפל"
מכירה את המילה "אם"?
ועוד את קוראת לי בורה
אנונימית
את ממשיכה לקרוא לי ככה? באמת?
ואת מקשיבה לעצמך?
זה כמו שאני אגיד שלהקות רוק הם השפל, כי אני לא סובלת רוק.
כי המוזיקה לא איכותית לדעתי והמילים דפוקות.
עזבי, ברור שאת לא מבינה איך את נשמעת
אז במקום לנסות להבין את רק ממשיכה לקלל אותי.
ומוציאה את עצמך יותר טיפשה
סיימתי לריב.
ואת מקשיבה לעצמך?
זה כמו שאני אגיד שלהקות רוק הם השפל, כי אני לא סובלת רוק.
כי המוזיקה לא איכותית לדעתי והמילים דפוקות.
עזבי, ברור שאת לא מבינה איך את נשמעת
אז במקום לנסות להבין את רק ממשיכה לקלל אותי.
ומוציאה את עצמך יותר טיפשה
סיימתי לריב.
אנונימית
את לא יכולה להגיד על מוזיקה כלשהי שהיא לא איכותית מצטערת.
אולי בעינייך זאת מוזיקה לא איכותית אבל יש הרבה שאוהבים אותה.
זה עניין של טעם. כשמדובר במוזיקה לדעתי אין לאף אחד זכות לומר מהי מוזיקה איכותית ומה לא,
כי יש כאלה שאוהבים סוג מסוים ויש כאלה שאוהבים סוג אחר.
הרוב והמיעוט זה עניין אחר וזה לא משפיע.
אם נדמה לך שכן, חזרנו לקטע עם ה"בורה".
נ. ב; לא אני עושה את המינוסים. כנראה שיש עוד אנשים שמסכימים איתי, ואת פשוט צריכה להבין שאולי את באמת טועה ולהפסיק לקרוא לי טיפשה.
אולי בעינייך זאת מוזיקה לא איכותית אבל יש הרבה שאוהבים אותה.
זה עניין של טעם. כשמדובר במוזיקה לדעתי אין לאף אחד זכות לומר מהי מוזיקה איכותית ומה לא,
כי יש כאלה שאוהבים סוג מסוים ויש כאלה שאוהבים סוג אחר.
הרוב והמיעוט זה עניין אחר וזה לא משפיע.
אם נדמה לך שכן, חזרנו לקטע עם ה"בורה".
נ. ב; לא אני עושה את המינוסים. כנראה שיש עוד אנשים שמסכימים איתי, ואת פשוט צריכה להבין שאולי את באמת טועה ולהפסיק לקרוא לי טיפשה.
אנונימית
חחח טוב.
בסדר גמור.
אמרת מקודם שזה חסר שווא להתווכח עם טיפש?
מסכימה איתך.
את שלי אמרתי.
תעשי עם הדעות שלי מה שבאלך.
ביי:)
בסדר גמור.
אמרת מקודם שזה חסר שווא להתווכח עם טיפש?
מסכימה איתך.
את שלי אמרתי.
תעשי עם הדעות שלי מה שבאלך.
ביי:)
אנונימית
שואל השאלה:
אתן לא עניתן לי על השאלה ):
אתן לא עניתן לי על השאלה ):
אנונימית
זה אייל גולן לפי כל החשדות.
באותו הנושא: