3 תשובות
תצאי אותו אתם תהיו חברים לא משנה מה יקרה כל עוד לא תריבו או משהו כזה
תגידי לחברה הכי טובה שלך לבוא
ותגידי לחבר שלך שיביא עוד חבר
ככה אני וחברה שלי עושות עם ידידים
ותגידי לחבר שלך שיביא עוד חבר
ככה אני וחברה שלי עושות עם ידידים
אין מה להתבייש זה חבר שלך הוא אוהב אותך ואת אותו תרגישי יותר חופשיה:)
באותו הנושא: