2 תשובות
יואו אני כל כך מזדהה אני בדיוק באותו מצב...
כרגע אין ממש משהו לעשות, לצערי... אני מחכה לגיל 18 שבו אני אוכל להחליט לבד מה אני עושה עם החיים שלי, זה יהיה פשוט מדהים!
כרגע אין ממש משהו לעשות, לצערי... אני מחכה לגיל 18 שבו אני אוכל להחליט לבד מה אני עושה עם החיים שלי, זה יהיה פשוט מדהים!
אני כל כך מבינה אותך!
אנונימית
באותו הנושא: