5 תשובות
גם אני קיבלתי ונבהלתי זה סתם פרסומת שולחים אתזה לכיתות ח' d:
שואל השאלה:
באים לשם עם מדים וזה? 0:
ואני בט'
באים לשם עם מדים וזה? 0:
ואני בט'
זה מגמה שאת לומדת אלקטרוניקה בתיכון אורט (ציונים טובים, מבחני קבלה) וזה מסלול של חיל האויר.
זה שוחרים של התיכון זה מסלול צבאי של חיל אוויר בתיכון אורט
אמור להיות רשום אתר ומספר.
אם אין כלום תזרקי את זה
אם אין כלום תזרקי את זה
באותו הנושא: