התחברות
הרשמה
בפלאפון אתם משתמשים באפליקציה של הפייסבוק או משתמשים בפייסבוק דרך הדפדפן בפלאפון?
17 בנובמבר 2013, 17:03
פרופיל
פלאפון
סלולארי
סגירת חשבון
דואר אלקטרוני
מחשבים
4 תשובות
אפליקציה.
S
Stoned Witch
אפליקציה
M
Music is my escape
באפליקציה, יותר נוח..
L
Lital ♥
אפליקציה x_x רק אפלקציה x|
~
~נויה
באותו הנושא:
לא מפנה אף אחד לקיק, פשוט שואלת אם יש פה אנשים שמשתמשים באפליקציה הזאת, בארה''ב היא פופולרית יותר מהוואסאפ, אתם משתמשים בה?
שאתם משתמשים בפלאפון אתם שמים אוזניות?
אתם משתמשים באפליקציה של סטיפס או באתר אינטרנט?
לכל משתמשי אייפון באיזה אפליקציית שירים אתם משתמשים שאפשר לשמוע בה גם בלי אינטרנט, כמו itube
באיזה אפליקציות מעניינות אתם משתמשים בפלאפון?
נאמנים אתם באמת משתמשים באפליקציה של סטיפס?
האם מערכת סטיפס גם משתמשים באפליקציה עכשיו?
למשתמשי סטיפס באפליקציה כששולחים לכם מסר בפרטי או התראה על שאלה זה מופיע בשורת ההתראות של הפלאפון? ואם לא בעתיד זה יופיע?
יש פה אנשים במדא שמשתמשים באפליקציה של מדא?
שימוש באפליקציה get like - איך משתמשים באפליקציה של get like? אומרים לי שם להפוך את האינסטגרם שלי לpublic ולא הבנתי איך לעשות כלום?
איך משתמשים באפליקציה sarahah?