7 תשובות
מקיף ה הכי טוב מבחינת הלימודים
אנונימית
בוא לטכני. אני לומדת שם ואני ממש לא מצטערת שעברתי... גם לומדים פה ממש בצורה רצינית.
טכני... אבל קשה רצח
בבאר שבע?
אני במקיף א' והרמות בכיתות הם מאוד גבוהות הלימודים והבגרויות שלנו הם פחות או יותר הכי טוביםם
מקיף ה
אני שם
אל תכי למקיף ה' זה חרא
וגם כולם שם מתקלקלים
ילדה שאני מכיר הייתה ילדה שקטה ורגועה והיום היא אחת הפתוחות
אנונימי
באותו הנושא: