4 תשובות
מאחורי תחנת מד"א, מאחורי בית חולים אסותא שבבניה. (נראה לי שזה מקום טוב לך)
יש ליד הפח המקומי מקום ירוק ומקסים תוכל אפילו לצלם שם את נרניה
אנונימי
ב-א יש מלא...
mak
יש בט' מקום כזה מגניב עם גרפיטי