3 תשובות
וואו... אנונימית את רעה!
מה הוא כבר שאל...
אני חושבת שזה רעיון ממש חמוד, מזל טוב! (:
ממש יפה דווקה אבל ניראה לי שיותר טוב עם היה קונה לה איזה תכשיט או משהו אבל גם לפטופ זה סבבה
הזוי, מה אפשר לחשוב?! איזה שאלה! לך לישון מאמי
אנונימית
באותו הנושא: