3 תשובות
לא יודע.
אבל בשביל מה?
מקיף ז' שם בפניה איך ללכת ליובל לא דרך הפארק דרך הקיוסק
יש תבניין המרגיז הזה שליד עמל, הוא כזה מלחיץ... אבל תלוי על איזה אזור את מדברת