2 תשובות
אולי זה בגלל שאת משווה את עצמך לאחרים,
תמיד כשאת לא לבד ונכנסת לך המחשבה שאת מכוערת-
תיזכרי איך את מרגישה בבית, ותחשבי על זה שאת לא מכוערת, ואת מיוחדת.
תמיד כשאת לא לבד ונכנסת לך המחשבה שאת מכוערת-
תיזכרי איך את מרגישה בבית, ותחשבי על זה שאת לא מכוערת, ואת מיוחדת.
זה הכל בראש את את עדיין יפה אבל פשוט ליד אחרים את מרגישה חוסר ביטחון אל תתני לאחרים להאפיל עליך הכל בראש
באותו הנושא: