6 תשובות
שואל השאלה:
ויש לי דפיקות לב חזקות.. מה לעשות? הרופאים כבר חושבים שאני "משוגעת", יש לציין שלא אמרתי להם על אבא שלי שסובל מבעיה במסתומים. אני ממש מפחדת שזה בעיה בלב אולי במאמץ..?
אנונימי
שואל השאלה:
ביבר תודה, אני לא יודעת מה לעשות אמרתי לשני הרופאות אם אפשר לעשות אקו לב במאמץ ולא אמרתי להן שאבא שלי סובל מבעיה במסתומים. אמרתי להן רק שממש כואב לי במיוחד שאני מרימה דברים והן רינם נותנת לי את הבדיקה ואיזה רופאה אמרה לי שאני יצא ואני משגעת אותה אני כבר לא יודעת מה לעשות אני ממש מפחדת אבל ממש ואף אחד לא מבין אותי בלי להיתאבד!! יש לי שאלה צריך הפנייה לקרדאלוג כי אין לי כוח ללכת עוד פעםצלרופאה.. הלכתי לרפואה טבעי ושמה הסברתי לה שוב את הבעיה וגם לא אמרתי לה על אבא שלי.. והיא אמרה לי שאני יעשה רפגסולגיה אני מפחדת שזה לא יעזור.. אני מפחדת אפילו ההוריםמשלימלא מקשיבים לי בלי להיתאבד פשוט וזהו נמאס לי כבר מהסבל הזה! מה עושים יש אפש
אנונימי
אינך משוגעת ואת צודקת שאת מביעה את תחושותיך. כדאי לך להתיעץ עם אירידיולוג - נטורופת שיכול להסתכל בעיניים ולסייע לך, או לפנות למי שמטפל בטטה הילינג או איפק (אלו שיטות איבחון) וינסו לעזור לך. אל תתפתי לנזיד עדשים שהרפואה מציעה לך, צריך לשלב בין שניהם.
הפחד לא תורם למצבך, נהפוך הואץ אבחון נכון של מה שאת סובלת ממנו יעזור להקל. כן לספר על ההיסטוריה המשפחתית וכן לפנות לקרדיולוג לפני ובמקביל לרפואה המשלימה
תתקשרי אלי 0547959609
דנה
תתקשרי אלי אנונימית בקשר לכאב ולדופק 0547959609