3 תשובות
אנחנו לומדים הרבה וקשה, ואנחנו צריכים חופש אחד גדול.
מיצי שכל השנה נלמד רצוף ונורמאלי ולא יהיה תחופשים (חוץ מהחופשים שכן צריך כמו יום כיפור נגיד)
ואז יהיה לנו חופש ארוך, אפילו 3 חודשים.
זאת השאלה שנתנו לך? " למה לא כדאי לקצר את החופש הגדול? " זהו?
אנונימי
כי ישנאו אותך.. סיבה מספיק טובה?
באותו הנושא: