3 תשובות
שואל השאלה:
genvai, תודה על השיעור אבל יש לי כבר רישיון. ודרך אגב תיאוריה אפשר לעשות בגיל 16 וחצי, וכדי לנהוג צריך לעשות טסט.
אנונימית :(
כדי לנהוג צריך לעשות תיאוריה. וכדי להתחיל לעשות תיאוריה צריך להיות בן 16 ו-9 חודשים.
כי הם דואגים לך..:) אכפת להם ממך תני חיוך הכול לטובה;)