3 תשובות
שואל השאלה:
genvai, תודה על השיעור אבל יש לי כבר רישיון. ודרך אגב תיאוריה אפשר לעשות בגיל 16 וחצי, וכדי לנהוג צריך לעשות טסט.
genvai, תודה על השיעור אבל יש לי כבר רישיון. ודרך אגב תיאוריה אפשר לעשות בגיל 16 וחצי, וכדי לנהוג צריך לעשות טסט.
אנונימית :(
כדי לנהוג צריך לעשות תיאוריה. וכדי להתחיל לעשות תיאוריה צריך להיות בן 16 ו-9 חודשים.
כי הם דואגים לך..:) אכפת להם ממך תני חיוך הכול לטובה;)
באותו הנושא: