תשובה אחת
תבדקי עם אדם טכני שאת מכירה שיוכל להגיד לך. תנסי לגעת במקום שיש בו חתך ואם את מרגישה אותו אז זה חיצוני וסביר להניח שזאת המדבקה, אם את לא מרגישה אותו אז זה שבר בתוך האייפון. לפי רוב האנשים שאני מכיר, זה נשבר:) מקווה בשבילך שלא.