5 תשובות
הילד.
איזה בית ספר מטומטם. אני במקום הילד הייתי לוקחת את הרגליים ודופקת ריצה משם ולא חוזרת.
אני ימנית, אבל לכל אחד יש זכות להביע דעה. דרישה לגיטימית לא ללכת.
ותתייחסו לזה בצורה אובייקטיבית בבקשה, תחשבו מה היה קורה אם היו מכריחים ילד ימני לצעוד במצעד שמאלני.
מסכימה עם זה שמעלי!
הילד צודק. לכל אחד יש זכות שתהיה לו דעה משל עצמו
בית הספר לא יכול לכפות על ילדים את הדעה של המורים או של כל אחד אחר זה ניצול לרעה של הכוח של בית הספר
ברור שהילד, בית הספר ממש מטומטם.
חד וחלק: הילד!
לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, אין לבית ספר זכות לשנות את דעתו של הילד או לכפות עליו או לצוות עליו משהו שהוא לא רוצה!
זה דעתו של הילד, ולפי דעתי הבית ספר צריך להבין זאת, ולקבל את זה..