6 תשובות
מוואן דירקשין אני הכי אוהב את גסטין ביבר רק חבל שהוא הפך לזנותי מאז שהוא עשה את ראקינג באל
חחח גייסטין הזנותי
ואני אוהבת את זין מליק
ואני אוהבת את זין מליק
האריי (:
אני לא דיירקשנית, בכלל לא.
אבל אם אני צריכה לבחור, אז את הארי (הוא חצי יהודי).
אבל אם אני צריכה לבחור, אז את הארי (הוא חצי יהודי).
אני לא אוהבת את שתיהם ממש אבל אם אחד מהם אז הארי
זאין! <3 <3
וגם לואי <3
וגם לואי <3
באותו הנושא: