2 תשובות
בכללי זה חברה טובה, אבל יש כל מיני דגמים אחד עם מפרט טוב וחזק ואחד חלש.
והמחיר בהתאם.
אבל אם כבר קונים, קונים משהו טוב.
אני יכול להמליץ על אייפון 5s:)
לא ממליץ אנדרואיד, היה לי זה חרא מערכת הפעלה
והמחיר בהתאם.
אבל אם כבר קונים, קונים משהו טוב.
אני יכול להמליץ על אייפון 5s:)
לא ממליץ אנדרואיד, היה לי זה חרא מערכת הפעלה
תלוי איזה דגם, מה המפרט שלו..
באותו הנושא: