8 תשובות
לשלוח
כן למה לא מקסימום ישלח מכירים חח
למה לא? d:
לכי על זה! ^.^
אין לנו מושג מה הן הנסיבות, אבל בכל מקרה כן!
חחח כן אל תיהי כמוני:)
כן.
זה יהיה יותר פדיחות שתראו אחד את השניה ביום יום ולא תהיו חברים בפייסבוק.
רק אם את סוג של מכירה אותו (חבר של חברים) שלא יהיה פדופיל ;)
שואל השאלה:
חח הוא לא ישלח מכירים כי אנחנו מכירים,,
קוראים לזהשגעת קוראים לזה טרפת
באותו הנושא: