4 תשובות
כן... תמיד טוב לדעת ליתר ביטחון... לכי תדעי.. בהצלחה:)
כן. יכול להיות שקרה לה משהו
תקחי אותה ליתר ביטחון
תקחי אותה ליתר ביטחון
אני בטוחה שהיא כבר בסדר.
אם אתה רואה שמשהו כואב לה או שהיא לא אוכלת או לא שותה או עושה צרכים בכל מקום (או כל התנהגות אחרת לא רגילה) אז באמת חייב להביא לוטרינר.
לדעתי אם אתה תראה משהו חשוד בהתנהגות שלה אז תלך.
(גם תסתכל על הרגל שלה, ותמשמש את שתי הרגליים ביחד, ואם אתה מרגיש שהרגל שדרכת עליה היא מרגישה משהו אחר מהרגל השנייה אז אתה חייב להביא אותה)
אם אתה רואה שמשהו כואב לה או שהיא לא אוכלת או לא שותה או עושה צרכים בכל מקום (או כל התנהגות אחרת לא רגילה) אז באמת חייב להביא לוטרינר.
לדעתי אם אתה תראה משהו חשוד בהתנהגות שלה אז תלך.
(גם תסתכל על הרגל שלה, ותמשמש את שתי הרגליים ביחד, ואם אתה מרגיש שהרגל שדרכת עליה היא מרגישה משהו אחר מהרגל השנייה אז אתה חייב להביא אותה)
מסכימה עם כל מילה של זאת שמעליי (:
באותו הנושא: