8 תשובות
הסטוריה, ספרות, עברית ומתמטיקה רק למי ש3 יחידות
מישהו
עושים בכיתות י-יב אבל כן מתחילים בי'
אנונימי
שואל השאלה:
אבל בגרות במתמטיקה עושים בכיתה יב לא?
אבל בגרות במתמטיקה עושים בכיתה יב לא?
היסטוריה א ולשון א.
בגרות במתמטיקה אם את 3 יחידות מת'. (בדר"כ)
ומגמות שבחרת...
לא כל בתי הספר עושים באותם שנים בגרויות. תשאלי את המחנכת שלך מה יש לך השנה.
בגרות במתמטיקה אם את 3 יחידות מת'. (בדר"כ)
ומגמות שבחרת...
לא כל בתי הספר עושים באותם שנים בגרויות. תשאלי את המחנכת שלך מה יש לך השנה.
לשון א'
היסטוריה א'
ולפעמים מתמטיקה (:
היסטוריה א'
ולפעמים מתמטיקה (:
בגרויות החובה בכיתה י' הם תושב"ע, היסטוריה, מתמטיקה 3יחידות ולשון
לשון א', היסטוריה א', חלק עושים מתמטיקה.
תלוי באיזו מגמה את... אני עשיתי במתמטיקה, הסטוריה, תקשורת ולשון...
באותו הנושא: