7 תשובות
ברור זה מדהים ♥ (:
כן בטח:)
כן, לך זה יצמח (:
ברור צריכים לדעוג להם ולשמור עליהם (לא שהם חסרי אונים) אבל הם צריכים עזרה עם המחלה הנוראית שיש להם
כן. גם אני תרמתי (:
תחשבי שמתרומה של כסף אי אפשר להכין להם פאה כמו שמכינים משיער אמיתי.
כשעשיתי את זה הייתי מלאת סיפוק כי זה באמת מצווה אבל ששיכנעתי את חברה שלי לעשות היא בכתה שבוע אחרי זה על השיער.. אז? תתרמי רק שתרגישי שאת באמת רוצה..