2 תשובות
המאפה לא ייתפח.. ולא יהיה טעים..
קמח תופח אין צורך להתפיח אלא אם כן התכוונת לקמח שמרים שאותו כמובן שיש להתפיח אחרת המתכון לא יצליח. המאפה לא יהיה אוורירי אלא דחוס וזה יכול לפגוע בטעם.
באותו הנושא: