3 תשובות
פיפי חח..
אבל אל תשתי יותר מדי.. זה אחרי זה דוחה. גם ככה זה דוחה
אבל אל תשתי יותר מדי.. זה אחרי זה דוחה. גם ככה זה דוחה
מקיאים אותם ( אם זו כמות ענקית של מים )
אם לא כולכך הרבה, אז זה יכול להוביל לאי מאזן במלחים או משהו כזה-בכל מקרה לא בריא.
אם לא כולכך הרבה, אז זה יכול להוביל לאי מאזן במלחים או משהו כזה-בכל מקרה לא בריא.
הרעלת מים, אבל אל תפחדי שזה יקרה, זה יקרה אולי אם תשתי 50 ליטר...
אנונימית
באותו הנושא: