תשובה אחת
מכניסים את המכשיר למצב dfu.
לא לדאוג, זה לא משהו מסוכן, ההפך, מומלץ לעשות אותו פעם בשבוע.
נחבר את האייפון למחשב.
מחזיקים את כפתור ההפעלה וכפתור הבית ביחד - עד שהמסך נהיה שחור.
שהמסך נהיה שחור משחררים רק את כפתור ההפעלה וממשיכים להחזיק את כפתור הבית, עד שהitunes יזהה אותו מחדש. (זה פשוט יעזור לנו לדעת שהמכשיר אכן במצב dfu)
אחרי זה, נצא ממצב dfu.
נחזיק שוב את כפתור הבית וההפעלה, אבל הפעם למשך 10 שניות.
אחרי 10 שניות - עושים ההפך - משחררים את כפתור הבית וממשיכים להחזיק את כפתור ההפעלה, עד שהלוגו של אפל יופיע על המסך - אז יצאנו ממצב dfu.
ו... זהו! הכל חזר למה שהיה. אני מצרף סרטון שמראה איך לצאת ולהכנס למצב dfu לכל מקרה.
ואם יש בעיות - אני כאן לשירותך.
בהצלחה!:)
באותו הנושא: