4 תשובות
חח כן. גם אני קוראת לשלי חום ירוק, אבל בעיקר חום-בהיר. תמיד אומרים לי שהעיניים שלי משתנות והופכות לבהירות יותר וירוקות יותר באור. זה בעיקר כי לאבא שלי יש עיניים חומות, ולסבתא ולאמא שלי יש עיניים ירוקות בהירות. ^^
שואל השאלה:
אז אני יכולה לקרוא לזה חום ירוק או שזה לא נחשב חח
אנונימי
זה פשוט חום משולב עם ירוק:) גם לי יש כאלו.
את צריחה ליבדוק את העינים שלך
ולצבע חום חלש קוראים חום דבש
באותו הנושא: