12 תשובות
כאן יורדות טיפות
אצלי לא יורד טיפה...
גם אצלי, ברר
הלוואי שהיה יורד כאן.
כיף לך בא לי גם
לא רק אצלך.
גשם זה כמו סטנדאפיסט
לראות ולשמוע אותו זה כיף
אבל כשהוא יורד עליך זה כבר לא נעים..
לראות ולשמוע אותו זה כיף
אבל כשהוא יורד עליך זה כבר לא נעים..
אצלי כלום, מוזר...
עשית לי חשקק!
אצלי לא. באסה ;;
חח גם בירושלים..
לא רק אצלך
באותו הנושא: