12 תשובות
כאן יורדות טיפות
אצלי לא יורד טיפה...
גם אצלי, ברר
הלוואי שהיה יורד כאן.
hi.
כיף לך בא לי גם
גשם זה כמו סטנדאפיסט
לראות ולשמוע אותו זה כיף
אבל כשהוא יורד עליך זה כבר לא נעים..
אצלי כלום, מוזר...
אצלי לא. באסה ;;
חח גם בירושלים..
לא רק אצלך