4 תשובות
צמוד.
אנונימי
חח חח חח ני בת אבל ני אוהבת ללכת עם בוקסרים (של בנות!) וזה נוח בכל מצב.. אני מניחה שגם אצצלכם
אנונימית
תחתונים רגילים הכי נוח
אנונימי
צמוד, וכן אני אסתובב בבוקסר לבד בבית אין לי גם בעיה שהמשפחה בבית ולהסתובב עם בוקסר, במצב כזה אני אשים רחבים אבל גם צמוד אין בעיה
אנונימי
באותו הנושא: