3 תשובות
כן, בד"כ ההתקן בא עם דיסק, אם אין את הדיסק אפשר ללכת לאתר של היצרן ולהוריד שם את מנהל ההתקן (נקרא באנגלית driver)
בוודאי אחרת הוא לא יפעל כשורה אף ייתכן התנגשות
כן, אם אין לך אותו פשוט גשי לאתר היצרן אם תרצי אוכל לעזור לך לאתר אותו.