3 תשובות
כל דיאטת כאסח- לא משנה מאיזה סוג,
היא מזיקה לגוף.
דבר ראשון-
המשקל שאת מורידה זה לא שומן- זו מסת שריר.
דבר שני-
כשאת חוזרת לאכול כרגיל- את מעלה משקל חזרה פלוס עוד כמה קילוגרמים.
סתם מיותר ומזיק.
היא מזיקה לגוף.
דבר ראשון-
המשקל שאת מורידה זה לא שומן- זו מסת שריר.
דבר שני-
כשאת חוזרת לאכול כרגיל- את מעלה משקל חזרה פלוס עוד כמה קילוגרמים.
סתם מיותר ומזיק.
לא ממולץ
זה נראה לי מסוכן לרזות הרבה ב17 ימים...