15 תשובות
שואל השאלה:
ישבתי בשווארמה עם חברות, ואז נכנס פתאום איש מוזר שכשהוא ראה אותי הוא פשוט נעמד והשתתק.. הוא הזמין אוכל ותוך כדי הסתובב והסתכל עלי כל דקה, חשבתי אולי הוא חולה נפש או משהו אבל גם כשהתיישב לאכול הוא לא הוריד ממני את העיניים! והיו לידי המון חברות ודווקא עלי הוא הסתכל כל הארוחה הוא פשוט בהה בי עד שנמאס לי וניגשתי אליו ושאלתי אותו למה אתה מסתכל עלי ככה?
והוא ענה לי: "מצטער את פשוט ממש מזכירה לי את הבת שלי בדיבור, בלבוש, במראה, בהכל.. ואז הוא אוסיף באנחה... היא מתה לפני כמה שנים בתאונת אופנוע" פשוט השתתקתי והייתי בשוק.. אמרתי לו וואו סליחה מצטערת.. אני יכולה לעזור במשהו? והוא אמר לי:"כן, כשאני יוצא מהמסעדה תגידי לי ביי אבא בחיוך. זה יעשה לי ממש טוב על הלב!" הוא ממש ריגש אותי אז אמרתי איך אני לא יעשה את זה.. מפה לשם הגבר יצא מהמסעדה ואמרתי לו " ביי אבא חייכתי ונופפתי לו עם היד" פתאום באתי לשלם על הארוחה שלי ומה המוכר אומר לי "ומה עם אבא שלך? "
אמרתי לו מה? בפרצוץ מופתע..
והוא אמר לי "אבא שלך לפני שהוא יצא הוא אמר הבת שלי תשלם לך כבר.."
הייתי כ"כ עצבנית אמרתי לחברות שלי לחכות שנייה.. יצאתי בריצה ראיתי את האיש הזה והתחלתי לרוץ אחריו והוא התחיל לברוח.. איך שהגעתי אליו תפסתי וקרעתי ממנו את התיק צד שלו. ואז פתחתי אותו והייתי בהלם... אתם יודעים מה היה שמה? את כל החארטות שאכלתם עד עכשיו..
אנונימית מהשאלה
מה היה בתיק? לא הבנתי?
אנונימי
אני בוכה נו זה כמו עלילה לסרט xdd
מה זאת אומרת " את כל החארטות שאכלתם עד עכשיו.."?
וסיפור הזוי! תחמן...
לא הבנתם?
היא כאילו המציאה את הסיפור ועבדה עלינו לגבי כל מה שהיא אמרה..
נו באמת.. מאד בוגר
הסיפור באמת היה לא הכי הגיוני:) אבל איכשהו הוא היה טיפה אמין
טוב אני מודה שגרמת לי להיות מרותקת לסיפור לכמה שניות.
יפה אבל אל תתרגלי לעשות לנו את זה כן?
עדי
שואל השאלה:
חח בקיצור כל זה לא אמיתי.. סליחה שלקחתי לכם חלק מהזמן ;)
אנונימית מהשאלה
איך ידעתי שזה הולך להיות ספאם חח לא עבד עלי הלכתי ישר לשורה האחרונה
חח חח חח אשכרה האמנתי לך! (:
חחח וואאוו שיחקת אותה אחותי!
וואי יפה! חח דווקא אחלה סיפור
אנונימי
שואל השאלה:
אלה שאמרו שהם לא האמינו מההתחלה, על מי אתם עובדים, התאכזבתם שראיתם את הקטע שרשום שם: את כל החארטות שאכלתם עד עכשיו"
אנונימית מהשאלה