3 תשובות
ג'ודו, זה שומר על המשקל גם (:
זה תלוי בהמון דברים. ובין השאר גם במאמן ובמועדון. אבל תלך לאן שאתה הכי מתחבר ברוב המקומות נותנים שיעור נסיון חינם אז תבדוק. בהצלחה!
תלך לג'ודו הכי כיף (:
אם לא אז תלך לקאראטה.
נראלי שאיגרוף תאילנדי ואומנויות לחימה משולבות קצת יותר מידי אגרסיבי...
וגם קראטה זה די מסוכן (וגם ג'ודו)
בכל מקרה כדאי לך ללכת למה שנראה לך יותר מתאים לך, אני לא ממש יכולה להגיד לך, לא למדתי איגרוף או mma, אבל בכל מקרה בהצלחה ותיזהר לא להפסיד!
אם לא אז תלך לקאראטה.
נראלי שאיגרוף תאילנדי ואומנויות לחימה משולבות קצת יותר מידי אגרסיבי...
וגם קראטה זה די מסוכן (וגם ג'ודו)
בכל מקרה כדאי לך ללכת למה שנראה לך יותר מתאים לך, אני לא ממש יכולה להגיד לך, לא למדתי איגרוף או mma, אבל בכל מקרה בהצלחה ותיזהר לא להפסיד!
באותו הנושא: