2 תשובות
שואל השאלה:
^ לא שאלתי אם אפשר שאלתי איך, ואני לא רוצה לפתוח משתמש בטאמבלר כי אין לי מה לעשות בטאמבלר...
^ לא שאלתי אם אפשר שאלתי איך, ואני לא רוצה לפתוח משתמש בטאמבלר כי אין לי מה לעשות בטאמבלר...
1. אני חושב שאפשר
2. מה הבעיה ליצור משתמש?
2. מה הבעיה ליצור משתמש?
באותו הנושא: