2 תשובות
שואל השאלה:
^ לא שאלתי אם אפשר שאלתי איך, ואני לא רוצה לפתוח משתמש בטאמבלר כי אין לי מה לעשות בטאמבלר...
1. אני חושב שאפשר
2. מה הבעיה ליצור משתמש?