2 תשובות
מ 13. והרבה. כיתה ח עושים חינם.
שואל השאלה:
עם עושים את זה בי׳ בחינם אז לא אמורים לעשות בתחילת שנה? כי זה סדרה של הרבה חיסונים... וגם זכות לי ששנה שעברה עשו לכיתות ח׳ רק חיסון אחד