2 תשובות
מ 13. והרבה. כיתה ח עושים חינם.
שואל השאלה:
עם עושים את זה בי׳ בחינם אז לא אמורים לעשות בתחילת שנה? כי זה סדרה של הרבה חיסונים... וגם זכות לי ששנה שעברה עשו לכיתות ח׳ רק חיסון אחד
עם עושים את זה בי׳ בחינם אז לא אמורים לעשות בתחילת שנה? כי זה סדרה של הרבה חיסונים... וגם זכות לי ששנה שעברה עשו לכיתות ח׳ רק חיסון אחד