6 תשובות
סליחה, התכוונתי שאולי זה לא כל-כך נורא.
לא זה בסדר יש לי חברה שהבריזה מחצי מהזמן שלמדנו עד עכשיו ולהורים שלה בכלל לא אכפת אז זה קצת יחסית
לדעתי לא.. אני החסרתי מתחילת שנה משהו כמו 20 פעמים
אנונימי
לא הרבה
זה תלוי מה הסיבה. אולי זה לא הרבה, אבל אם זה יגיע לחודש, אז זה כבר מתחיל להיות בעיה רצינית.