התחברות
הרשמה
יש לי חבר שאנחנו לא מדברים כבר חודשיים ושלחתי לו איזה הודעה בווצאפ לפני שבוע וחצי כדאי לשלוח עוד אחת עכשיו?
12 בדצמבר 2013, 21:36
הודעות
דואר אלקטרוני
מחשבים
SMS
תשובה אחת
כן.. אם זה חא הולך תפרדי ממנו
G
Girls just wanna have FUN
באותו הנושא:
יש לי בן זוג אינטרנטי שאנחנו מדברים רק באינסטגרם..
יש לי חבר ולפעמים בלילה שאנחנו מדברים פתאום הוא שולח לי תמונה שלי מפעם ואומר:
התנשקתי עם חבר שלי פעם ראשונה היום אחרי חודשיים שאנחנו ביחד, ועל הנשיקה הראשונה התנשקנו צרפתית, יצאתי זולה? בני 16
כתבתי שיר אהבה לקראש שלי ושלחתי לה ממשתמש אנונימי באינסטגרם שדרכו אני מדבר איתה לפעמים...
יש לי ידיד שכל פעם שאנחנו מדברים, הוא מסתכל לי על השפתיים, מה זה אומר?
אני וחבר שלי חודשיים ביחד, אני בת 18 וחצי והוא 20 ממש מכבד אותי והכל בהסכמה שלי, זה בסדר שאנחנו התקדמנו בשלב כזה?
אני הולכת לדייט היום. אנחנו מדברים כבר חודשיים + בוואטסאפ אבל כשאנחנו נפגשים אין לנו על לדבר, כי דיברנו על הכול.
אם ידידה שלי כל הזמן שאנחנו מדברים משחקת בשיער שלה וצוחקת זה אומר משהו?
אני שמנמנה כזאת וחבר שלי לא כל כך... קיצר היום הוא התחיל לגעת בי כזה ולחבק אותי בפעם הראשונה מאז שאנחנו ביחד (חודשיים)
חבר שלי בצבא ואנחנו בקושי מדברים וגם שאנחנו מדברים הוא לא מדבר מה אני אמורה לעשות?
מישהו שאנחנו מדברים קצת שאל אותי מה קורה