9 תשובות
אם את אוהבת ושלמה עם השמות האלה, אז למה לא?
לא זה ממש לא נורא.
צריך לזכור שמוזר לפעמים זה גם מיוחד.
בהצלחה עם הסיפור!
צריך לזכור שמוזר לפעמים זה גם מיוחד.
בהצלחה עם הסיפור!
שואל השאלה:
תודה
אני לא רוצה שאם יקראו את הסיפור יצחקו על השמות
תודה
אני לא רוצה שאם יקראו את הסיפור יצחקו על השמות
אנונימית
זה תלוי, אני אישית לא אוהבת לקרוא כאלה סיפורים.
מצד אחד שהשמות לא יהיו נפוצים מדי ומצד שני שלא יהיו מוזרים..
מצד אחד שהשמות לא יהיו נפוצים מדי ומצד שני שלא יהיו מוזרים..
לא גם אני כותבת סיפור עם שמות מוזרים זה בסדר ואני חושבת שזה מיוחד
ברור שזה בסדר! סיפור שאת כותבת זה אישי שלך, פרי ראשך ומחשבותייך. לכי עם מה שנכון לך! אני אישית ממש ממש אבל ממש שונאת סיפורים עם שמות נפוצים. לא מסוגלת לקרוא כאלה. מצד שני השמות היותר מוזרים הפחות שכיחים הכי מרתקים אותי, זה גם נותן לי יותר תחושה שהסיפור אמיתי. לא יודעת, אולי זה דפוק אצלי- אבל בשבילי, זה עובד. בהצלחה עם הסיפור!
האמת שזה תלוי בשמות.. אם הם מוזרים אבל יפים זה לא נורא.
מה השמות?
מה השמות?
אנונימית 1
אומייגד גם אני כותבת ספרים (מכיתה ה', כתבתי שלושה. עכשיו אני בכיתה ז' ובאמצע ספר). גם אני שמה שמות מוזרים ת-מ-י-ד! פעם כתבתי על תאומות וקראתי להן תפוח ודבש, לי עצמי קוראים שונית! חחח.. אולי זה בגלל יצירתיות, כי אני גם מאיירת לספרים שלי ובכללי.
אנונימי
בכיף:)
באותו הנושא: