4 תשובות
יש גם נהגות.
אני ראיתי נהגת בתל אביב באגד.
זה מקצוע יותר לגברים להסיע אוטובוס זה לא קל.
יש נהגות. אבל אין הרבה.
נשים כנראה לא ממש נמשכות למקצוע.
אם כול הכבוד... איזה בחורה תרצה להיות נהגת אוטובוס?
:)
דווקא יצא לי לראות נהגת אבל זה היה בדן חח כנראה בגלל המונופול הגברי שם:)