14 תשובות
חתולים גורים זה מזה חמוו וו וו וו וו וו ווד
אני לא אוהבת כי אממ אני פשוט לא אוהבת חיות בכלל
תמיד אהבתי, תמיד אוהב.
לא, כשדורסים אותם זה מלכלך את הגלגלים.
אנונימי
כן..
לא. פשוט כי הם לא חיות חמות, הן חיות שורטות ונושכות.
כן
כן אני חולה על חתולים
לא כי יש לי טראומה מהם.
****
זה קרה שהייתי בת 3.. היינו בצימר בצפון.. ראיתי חתולה חמודה ורציתי ללטף אותה אבל..
אני 1: לא! זה קשה מדי!
אני 2: ספרי להם!
אני 1: אבל
אני 2: נו כלבה!
אני 1: היא שרטה אותי! עד היום יש לי צלקת!
*סוף סצטאנה, מסך יורד-
****
זה קרה שהייתי בת 3.. היינו בצימר בצפון.. ראיתי חתולה חמודה ורציתי ללטף אותה אבל..
אני 1: לא! זה קשה מדי!
אני 2: ספרי להם!
אני 1: אבל
אני 2: נו כלבה!
אני 1: היא שרטה אותי! עד היום יש לי צלקת!
*סוף סצטאנה, מסך יורד-
אני אוהבת (:
הם כאלה חמודים!
הם כאלה חמודים!
לא.
תמיד שנאתי, תמיד אשנא
תמיד שנאתי, תמיד אשנא
שואל השאלה:
כןכן אבל למה את שונאת? סתם?
למה לא לשנוא ציפורים פרפרים למה דווקא חתולים?
מעניין אותי לדעת.
כןכן אבל למה את שונאת? סתם?
למה לא לשנוא ציפורים פרפרים למה דווקא חתולים?
מעניין אותי לדעת.
שואלת השאלה
לא.
אני מפחדת מהם והם מגעילים אותי..
אני מפחדת מהם והם מגעילים אותי..
כי יש לי טראומה מחתולים
באותו הנושא: