5 תשובות
לא..
אם את לבושה טוב ורק בגלל גרביים אינמצב
אני כל החורף יחפה ~שונאת גרביים~
אם את לבושה טוב ורק בגלל גרביים אינמצב
אני כל החורף יחפה ~שונאת גרביים~
כן אבל כאילו הצטננות
יכול להיות שתתקררי
לא ניראה לי אני כל הזמן יחפה חח
יש סיכוי..
באותו הנושא: