2 תשובות
למה שיהיו סטיגמות? לעשות תואר זה מאוד חשוב לעתיד שלך,
כל מי שיש לו ראש על הכתפיים ורצון להצליח ילך ללימודים אקדמיים.
שואל השאלה:
אבל אפשר להצליח גם בלי זה?
אנונימי
באותו הנושא: