2 תשובות
למה שיהיו סטיגמות? לעשות תואר זה מאוד חשוב לעתיד שלך,
כל מי שיש לו ראש על הכתפיים ורצון להצליח ילך ללימודים אקדמיים.
כל מי שיש לו ראש על הכתפיים ורצון להצליח ילך ללימודים אקדמיים.
שואל השאלה:
אבל אפשר להצליח גם בלי זה?
אבל אפשר להצליח גם בלי זה?
אנונימי
באותו הנושא: