8 תשובות
מותר לפעמים לאכול מטוגן. גם אני אכלתי היום שניצל:)
על מה את מצטערת? שעלית במשקל? תעשי קצת ספורט.
שטויות.. את תמיד יכולה להוריד את זה.
חוץ מזה יש מאכלים יותר גרועים ויותר משמינים משניצל מטוגן!
העיקר שהיה לך טעים (:
שואל השאלה:
ירדתי שני קילו ואני לא רוצה להעלות אותם חודש הבא אני יוראת לאילת לרקוד (ריקודי בטן) ואני לא רוצה להיות שמנה
אנונימית
להפסיק לאכול שניצל כי זה רצח תרנגולים!
לחתוך ולקחת כדורים ולהיות בדיכאון ולחשוב שאת אלביס פרסלי
זה רק שניצל!
אויש נו מה רע בשניצל? תאכלי ותהני!
אנונימי