6 תשובות
אם זה בהרבה אז לא כי זה פדיחה
אנונימית שאומרת תאמת סורי
אין מצב שבן יהיה נמוך ממני בהרבה כי אני 1.53..
זה קצת פאדיחות אבל אם הוא חמוד וזה וזה אז אין לי בעיה
אם הוא נחמד... אז נראה לי שכן
זה קצת פאדיחות אבל אם הוא חמוד וזה וזה אז אין לי בעיה.. יש לי חברה שחבר שלה גדול ממנה בשנתיים והיא יותר גבוהה ממנו זה לא כזאת פאדיחה..
כן, אני גם ממש ממש נמוכה לגילי ככה שלא אכפת לי
באותו הנושא: