8 תשובות
היי גבר,
אם אתה רציני ולא רוצה להיות איתה בקשר,
אז אל תהיה, כי ברור לך כבר שהיא משחקת משחק,
יש עוד מלא בנות שאתה תוכל להיות איתן בקשר רציני.
אם אתה רציני ולא רוצה להיות איתה בקשר,
אז אל תהיה, כי ברור לך כבר שהיא משחקת משחק,
יש עוד מלא בנות שאתה תוכל להיות איתן בקשר רציני.
אם אתה מחפש להגדיל את החברים שלך, מה אכפת לך? לך על זה. ואם אתה מעריך את עצמך כמיוחד ושונה מהאחרים, אין ספק שהיא תבחר בך מכולם.
מה אתם רציניים? היא אוהבת לדבר עם אנשים בוואטצאפ… למה לעשות מזה עניין?
היא יכולה לדבר עם כולם בוואצפ ועדיין לאהוב אותך במידה ותמצאו את עצמכם מתאימים.
זה לא שזה בית בושת הדבר הזה, כולה לשוחח עם חברים/ות, כאילו ברצינות לאן לקחתם את זה? חח
היא יכולה לדבר עם כולם בוואצפ ועדיין לאהוב אותך במידה ותמצאו את עצמכם מתאימים.
זה לא שזה בית בושת הדבר הזה, כולה לשוחח עם חברים/ות, כאילו ברצינות לאן לקחתם את זה? חח
שואל השאלה:
באתי להגיד שבנוסף היא אומרת לכל אחד באותו זמן "אתה ניראה לי חמוד בוא נצא" זה סטוציונרית
באתי להגיד שבנוסף היא אומרת לכל אחד באותו זמן "אתה ניראה לי חמוד בוא נצא" זה סטוציונרית
אנונימי
אני שאני מדברת עם אנשים אני מבקשת וואטסאפ אבל מצד שני יש לי חבר0.0
אז אין קשר אולי שם יותר נוח לה
אז אין קשר אולי שם יותר נוח לה
אז היא יוצאת ו? היא כנראה מנסה להכיר מישהו.. זה לא אומר שהיא עושה איתם משהו
אנונימית
אז מה? תנסה לדבר איתה בווצאפ ותראה אם יצא מזה משהו. אם אתה מרגיש מהווצאפ שהיא מרגישה אליך משהו תציע לה לצאת ואם לא תנסה להרשים אותה עוד יותר. זה קל דרך ווצאפ
אם זה כולם בנים כמוך אז זה סתם בזבוז זמן, זה ברור שהיא עושה לכולם משחקים
אבל אם זה חברות או ידידים (לא בקטע ל זוגיות) אז הכל בסדר
אבל כדאי לך לתת צ'אנס
אבל אם זה חברות או ידידים (לא בקטע ל זוגיות) אז הכל בסדר
אבל כדאי לך לתת צ'אנס
אנונימי
באותו הנושא: