2 תשובות
כתוב בתחזית שיהיו גשם וטפטופים לפרקים.. עדיף לעלות באוטובוס.
היי,
רשום שבשעות הבוקר יהיו טפטופים, סיכוי לגשם יותר חזק,
על כ"מ תיסע באוטובוס (:
רשום שבשעות הבוקר יהיו טפטופים, סיכוי לגשם יותר חזק,
על כ"מ תיסע באוטובוס (: