6 תשובות
אני שותה רק בשבתות לפעמים ורק בפסח 4 כוסות... ולפעמים אני שותה xl ובלו..
לא
רק xl.. חח
אנונימית
ברור כאילו דאא
פעם ראשונה בגיל 12.
xl בגיל 11 -,-
זה היה בבת מצווה של חברה שלי