5 תשובות
כדאי לשלוח הודעה (:
אנונימי
בטח שכן, אם את רוצה לחדש איתה את הקשר,
כיתבי לה: "היי, הרבה זמן לא דיברנו ואני ממש מתגעגעת.. אני מקווה שנחדש את הקשר".
כיתבי לה: "היי, הרבה זמן לא דיברנו ואני ממש מתגעגעת.. אני מקווה שנחדש את הקשר".
תשלחי לה הודעה ועל מה רבתם?
גם הודעה וגם לגשת אליה.
שואל השאלה:
כי הרגשתי שהיא מנצלת אותי ואמרתי לה את זה והיא אמרה שאני חברה רעה שאני חושבת ככה וזה ומאז לא דיברנו אני רוצה לחזור לדבר איתה מה אני יכולה להגיד לה?
כי הרגשתי שהיא מנצלת אותי ואמרתי לה את זה והיא אמרה שאני חברה רעה שאני חושבת ככה וזה ומאז לא דיברנו אני רוצה לחזור לדבר איתה מה אני יכולה להגיד לה?
באותו הנושא: