התחברות
הרשמה
רק אני חושבת שההמשך לעונה הבאה של הבורר תהיה שהילד של נדב שנמסר לאימוץ, יגדל ויגלה מה עשו לאבא שלו וירצה לנקום במשפחת אסולין?!
2 בינואר 2014, 14:46
2 תשובות
חח גם אני חושב
ש
שיוש ^_^
סוף סוף מישהו שחושב כמוני
מ
מדיס