5 תשובות
לוקחים את הלוחמים אבל, מסביבם יש גם המון אנשים שהם תמכי לחימה שמחכים בחוץ ולא נכנסים פנימה. יש חובשים שהם קרביים והם לוחמים כמו כולם ונכנסים למלחמה.
מכניסים את הקרביים ובכול קרבי יש חובש איש קשר
אנונימי
ברור שאת אלה הקרביים זה כל הקטע בסיפור שהם לוחמים והם מתאמנים כדי להיות לוחמים
יש כמה... כולם קרביים... יש סדר מסוים שבו נכנסים לעזה, ויש חובשים קרביים שזה התפקיד שלהם.
את כולם
באותו הנושא: