8 תשובות
אני אישית עושה 5 יח' בשתיהם (:
4 מתמטיקה
5 אנגלית
5 אנגלית
4 ו4
וואי תמותו אתם חכמים:' (
אנונימי
במתמטיקה 5 - עד שיחליטו להוריד אותי ל-3 -,-
ובאנגלית 4-5, כי זו הרמה של כל הכיתה עד שיחלקו אותנו ליחידות בשנה הבאה (3 בגבוה -,-)
ובאנגלית 4-5, כי זו הרמה של כל הכיתה עד שיחלקו אותנו ליחידות בשנה הבאה (3 בגבוה -,-)
במתמטיקה-5 עד שיורידו אותי ל4
אנגלית-4 (:
אנגלית-4 (:
5
5
5
אנונימי
3 מתמטיקה
באנגלית עדיין לא חילקו אותנו ליחידות
באנגלית עדיין לא חילקו אותנו ליחידות